Δεν υπάρχουν...άχαστα! Υπάρχουν...κερδισμένα!


 

Καλό στοιχηματικό τριήμερο να έχουμε. Ένα τριήμερο το οποίο κατά την άποψη μου σηματοδοτεί την είσοδο μας πια στην λεγόμενη τελική ευθεία. Τελευταίοι μήνες της "μεστής" στοιχηματικής σεζόν, χωρίς άλλες διακοπές Πρωταθλημάτων και τις ομάδες να δείχνουν πιο καθαρά τις δυνατότητες τους και φυσικά τους στόχους τους. Είμαστε λοιπόν μπροστά σε ένα καλό "φιλέτο"...

και μεγάλη προσοχή σε όσα συμβαίνουν γύρω μας. Το ξέρω πως θα γίνω (εάν δεν έχω ήδη γίνει) κουραστικός με κάποιες εμμονές μου. Όμως δεν με ενδιαφέρει καθόλου αυτό. Με ενδιαφέρει οι τόσες επισκέψεις που έχει ο Αλογομούρης και που κάθε μέρα αυξάνονται, να ενημερώνονται όσο πιο σωστά και αληθινά γίνεται. Ούτε γκουρού είμαι, ούτε στο φλιτζάνι βλέπω τι θα κάνει η κάθε ομάδα.

Είμαι παίκτης που βρίσκεται στην τροχιά της κερδοφορίας και με την πολυτέλεια που μου παρέχει η σελίδα...καταθέτω ελεύθερα την γνώμη μου σε όσα γνωρίζω και ανακατεύομαι. Προσοχή...όχι επί παντός επιστητού, όπως τυχαίνει να βλέπω σε άλλες σελίδες και να...τρελαίνομαι, αλλά μόνο στο κομμάτι που γνωρίζω και διαρκώς μαθαίνω το στοίχημα. Μια από τις εμμονές μου λοιπόν αυτή την εποχή είναι και τα λεγόμενα...παπαγαλάκια!!!

Συμπαθητικά τα εν λόγω πτηνά της Νοτίου Αμερικής, αλλά εγώ αναφέρομαι στα αήθη και εγκληματικά παπαγαλάκια, που μοιράζουν τζάμπα όπου βρεθούν και όπου σταθούν...σιγουράκια, άχαστα και κυρίως έχουν "ενημέρωση" για κάθε...στημένο!!! Μπούρδες κατσαρές για να μην πω την γνωστή μας ρήση...!!! Ούτε άχαστα υπάρχουν αλλά ούτε και σίγουρα!!! Ο Μεγάλος Δάσκαλος μου, μας έλεγε πως το ποιο σίγουρο σημείο είναι "αυτό το οποίο μαθαίνουμε μετά την λήξη του αγώνα".

Μεγάλη προσοχή λοιπόν για όλους μας, υπομονή και μπόλικο διάβασμα για όσους παίκτες ψάχνουν από μόνοι τους τις επιλογές τους. Για τους φίλους τώρα που ακολουθούν "το μονοπάτι του κέρδους" (και τους ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη τους) αρχικά θα πούμε πως οι επιλογές μας έχουν εξαιρετική πορεία, εξ΄άλλου το αποτυπώνει η μπάνκα μας αυτό και θα  συνεχίσουμε στον δρόμο της κερδοφορίας μας με κάθε τρόπο!!! 

Για σήμερα ανέβηκαν τα πονταρίσματα μας με τις 2 μονές επιλογές και το παρολί των 4 αγώνων με ζητούμενα. Μείνετε συντονισμένοι και με την σελίδα μας διότι κάποια στιγμή πολύ πιθανόν  θα ανέβουν και άλλα πονταρίσματα!


ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΚΑΙ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ ΜΑΣ

1) ΙΡΛΑΝΔΙΑ - Μπρέι - Ντέρι : 2 @ 2,20 X 15 μον. : 1-2 Win 18 μονάδες
2) ΠΟΛΩΝΙΑ - Λεχ Πόζναν - Σλασκ Βρόσλαβ : 1 @ 1,90 X 15 μον. : 2-2 Lose 20 μονάδες

ΠΑΡΟΛΙ 4 ΑΓΩΝΩΝ ΜΕ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ - 1/4ΑΔΑ & 4/3ΑΔΕΣ = 5ΣΤ.Χ4 μον. η στήλη = 20 μονάδες : Lose 20 μον.
1) Αζαξιό v Σατουρού : 1 @ 1,75 : 1-1 Lose
2) Σεντ Πάουλι v Σάλκε : X @ 3,25 : 0-2 Lose
3) Χιμνάσια Λα Πλάτα v Ιντεπεντιέντε : 1 @ 2,25
4) Βαλερένγκα v Άαλεσουντ : over 2,5 @ 1,70 = 2-0 Lose


Diasim



DublinBet
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΝΛΙΝΕ ΚΑΖΙΝΟ

Comments

Popular Posts