Με σωστή διαχείριση μπορούν να μας στέλνουν στο ταμείο για πληρωμή.


 

Καλή σας ημέρα και καλό Σαβ/κύριακο! Σίγουρα θα απολαύσατε και αυτό  το κείμενο του Αλογομούρη σχετικά με την παρουσίαση του συστήματος του που οδηγεί τον παίκτη στην κερδοφορία παίζοντας στα τραπέζια της Ρουλέτας. Βέβαια θα μου επιτρέψετε να σας πω, λόγω των χρόνων μου (στα 52 πια) αλλά και της στοιχηματικής μου ηλικίας...στα 16 μου (έφηβος πια) στον τζόγο, στο κουμάρι, στο παιχνίδι γενικότερα, τίποτα δεν χαρίζεται αλλά και δεν μεταλαμπαδεύεται με μια απλή κίνηση.

Θα πρέπει όλοι εμείς που εισπράττουμε τα "μηνύματα" να εργαστούμε πάρα πολύ επάνω σε αυτά. Να γίνουν πρώτα κατανοητά, να τα δοκιμάσουμε πάρα πολλές φορές και αφού τα θέσουμε σε εφαρμογή να ψάχνουμε στην πορεία τους, πως θα τα χρησιμοποιούμε με τρόπο σοβαρό και θετικό. Για μένα κανένα σύστημα στον κόσμο δεν είναι "σίγουρο" πως ακολουθώντας το θα μας οδηγεί στο ταμείο για είσπραξη. Όμως όλα τα συστήματα με σωστή αντίληψη της φιλοσοφίας τους από την πλευρά μας,  αλλά και με σωστή διαχείριση μπορούν να μας στέλνουν στο ταμείο για πληρωμή. Εννοείτε βέβαια πως εγώ τουλάχιστον δεν θεωρώ τον εαυτό μου ειδικό επί της Μεγάλης Κυρίας και δεν διαφέρω σε τίποτα από τον μέσο συνηθισμένο παίκτη έτσι? Απλά η εμπειρία μου στον στοιχηματισμό, μου επιτρέπει να έχω την δική μου θεωρία περί γενικότερης διαχείρισης σαν παίκτης και σαν τζογαδόρος πολλές φορές. Το μεγάλο μου "κόλλημα" δε...είναι ότι για μένα...δεν υπάρχουν παίκτες που μπορεί να τζογάρουν...παντού και να κερδίζουν από παντού!!! Η θα ξεδιπλώσει κάποιος το ταλέντο του στην ρουλέτα, στο μπλάκ τζάκ, στα ζάρια, στο στοίχημα ή στα άλογα κλπ και μέσα από αυτό θα ατενίζει τον κερδοφόρο ορίζοντα ή κατά την γνώμη μου καλύτερα να πάει από μόνος του να παραδοθεί στις οικονομικές φυλακές του Κορυδαλλού, χωρίς ένταλμα, μπας και ληφθεί υπόψιν από τους δικαστές. Πολλά...καρπούζια δεν χωράνε σε μια μασχάλη!!! Καλύτερα ένα και καλό τύπου Αστακού για να χορτάσουμε και να το ευχαριστηθούμε, παρά να σκάει το ένα μετά το άλλο στο έδαφος και στο τέλος να παρακαλάμε για κανένα...κουκούτσι από κάτω. Σήμερα έχουμε πολύ "σκληρό ροκ" στο στοίχημα μας λόγω εποχής και αργότερα θα αρχίσουν να ανεβαίνουν τα σημερινά μας πονταρίσματα! 


Στο ζενίθ λοιπόν οι μάχες σε όλα σχεδόν τα Ευρωπαικά Πρωταθλήματα και κάθε αγωνιστική πλέον απο εδώ και εμπρός θα είναι ένα "σκληρό ξεκαθάρισμα" για τις θέσεις των ομάδων. Η Διαιτησία θα παίξει καθοριστικό ρόλο, οι σκοπιμότητες και οι φιλίες θα δοκιμαστούν σκληρά και γύρευε τι θα δούν τα μάτια μας και πάλι. 


ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ

SPECIAL BET
ΤΣΕΛΣΙ - ΤΟΤΕΝΑΜ = Να πετύχουν γκόλ οι γηπεδούχοι με πέναλτυ = 5,50 Χ 10 μον. = LOSE 10 μον. 
ΣΑΤΕΡΛΑΝΤ - ΦΟΥΛΑΜ = 1 ημίχρονο / 1 τελικό = 3,80 Χ 10 μον. = 0-3 LOSE 10 μον.

Μονή επιλογή
Κολωνία - Λεβερκούζεν = 2 - 1,90 Χ 30 μον. = 2-0 LOSE 30 μον.


Καλή επιτυχία στις επιλογές μας.


Η ΜΠΑΝΚΑ ΜΑΣ
απο 24/03 εως 24/04/11 = Καθαρά κέρδη 1,069.5 μον.

ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΜΑΣ
ΑΡΧΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ : 1,000 μονάδες
ΤΡΕΧΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ : 1,054.5 μονάδες
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ : αύξηση 5,45% του αρχικού μας κεφαλαίου για τον τρέχοντα μήνα.




DublinBet
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΝΛΙΝΕ ΚΑΖΙΝΟ

Comments

Popular Posts