Τα καζινο και η ψυχολογια τους Μερος 2

 Συνεχίζω το άρθρο  Τα καζίνο και η ψυχολογία τους άλλα πριν πας παρακάτω να σου θυμίσω ότι σου υποσχέθηκα να σου μάθω πραγματικά πως μπορείς να γίνεις επαγγελματίας παίκτης .
Πράγμα που σημαίνει ότι η πληροφορία που θα λάβεις δεν την έχεις ούτε καν φανταστεί για αυτό διάβασε αυτό το άρθρο και άφησε το να "ησυχάσει" μέσα στο μυαλό σου για πολλές μέρες. Και μετά κρίνε τι διάβασες!!


Τα καζίνο κερδίζουν χρήματα από την λάθος "στιγμή" σου. Φαντάσου ότι εσύ αν είχες ένα καζίνο και χιλιάδες παίκτες μέσα σε μια ώρα που μπορεί ο καθένας από αυτούς να είναι μια βόμβα έτοιμη να εκραγεί (δηλαδή να βρίσκεται στην μέρα του και το σύστημα του να είναι έτοιμο να δώσει το μάξιμουμ) ότι θα ήθελες να έχεις άμυνα στην συγκεκριμένη στιγμή.Αν με βάση τους αριθμούς -πιθανότητες σε όλο το τζίρο σου έχεις ένα κέρδος 4% τότε σίγουρα θα έκανες τα αδύνατα δυνατά αυτό το ποσοστόν να παραμείνει ως έχει. Οι άνθρωποι των καζίνο είναι ιδιαίτερα έξυπνοι άνθρωποι και εκπαιδευμένοι σε πράγματα που δεν μπορείς να πιστέψεις εύκολα. Δεν μιλάω για τους κρουπιέρηδες και τους floor managers άλλα για αυτούς που σε κοιτάνε από πάνω κάτι σαν τον "μεγάλο αδελφό".


Πρέπει να αντιληφθείς λίγο τα νούμερα . Ένας τζίρος ημερήσιος καζίνο μπορεί χαλαρά να φτάνει  μερικές δεκάδες εκατομμύρια ευρώ . Για αυτό είναι σίγουρο λοιπόν ότι οι άνθρωποι των καζίνο έχουν ρίξει τεράστια σημασία στον να τεντώσουν την "ευκαιρία " τους υπέρ τους. Μην παίρνεις απλά την έκφραση οτι το καζίνο πάντα κερδίζει γιατί είναι πολύ επιφανειακή και επικίνδυνη. Γιατί με αυτό το σκεπτικό απλά νομίζεις ότι τα καζίνο επαναπαύονται στις πιθανότητες και την γκανιότα τους. Και αυτό θα σε κάνει να μην μπορείς να δεις τους κρυφούς κανόνες και συστήματα των καζίνο! Πράγμα που σε κάνει ευάλωτο.


Υπάρχουν καζίνο στο εξωτερικό που έχουν ειδικούς υπάλληλους που το μόνο που κάνουν είναι να μπορούν να "γκαντεμιαζουν" τους πελάτες που είναι "on fire" !!!!(δηλαδή αυτούς που βρίσκονται στην "στιγμή" τους.) Ναι ναι σου ακούγετε απίστευτο , ναι ναι δεν είναι και τόσο επαγγελματικό να πιστεύει κάποιος επαγγελματίας σε γκαντεμιές!! Έλα όμως που υπάρχουν θεωρίες επιστημονικές,θεωρίες μεταφυσικές κοκ που τα παιδιά των καζίνο είναι γνώστες!!




Υπάρχουν"πελάτες" καζίνο που είναι υπάλληλοι καζίνο και το μόνο που κάνουν είναι να "σβήνουν" ενα τραπέζι που είναι on fire...η με βάση το ψυχολογικό σου προφίλ να μπορούν να σε αποσυντονίζουν απόλυτα κάνοντας μια η δυο κινήσεις που γνωρίζουν ότι σε "σβήνουν".


Μην κουνάς το κεφάλι σου και σκέψου οτι ο κόσμος της "τύχης" είναι ακόμα ανεξερεύνητος από τον επιστημονικό κλάδο .Και εννοώ ότι ναι μεν μπορεί οι επιστήμη και κάνει μετρήσεις και μαθηματικές αναλύσεις άλλα ακόμα δεν έχει βγει ένας κανόνας η ένα αποδεδειγμένο πείραμα που να δείχνει πως κάποιος έχει τύχη η ατυχία η πως κάποιος τα προκαλεί όλα αυτά.


Για αυτό λοιπόν και τα καζίνο κινούνται σε αυτό το θέμα μεταξύ μεταφυσικής και ψυχολογίας. Να προσθέσω για τους αδαείς ότι ολόκληρο το οικοδόμημα της σημερινής επιστήμης (πάνω σε τετεια θέματα) έχει στηθεί πάνω σε έλεγχους και πειράματα σε θέματα που πήραν από αλχημεία,μεταφυσική, μύθους , μαγεία κοκ.Και δεν είναι λίγες φορές (μάλλον οι περισσότερες ) που οι επιστήμονες κατέληξαν σε κανόνες ακολουθώντας την λεγόμενη παλαιά η απόκρυφη επιστήμη κοκ.


Όσο λοιπόν και να σου ακούγονται όλα αυτά πολύ μακρινά φαντάσου ότι όταν έχεις να κάνεις με τεράστια νούμερα που η πιο μικρή απόκλιση μπορεί να μεταφράζετε σε εκατομμύρια κέρδους η απώλειας τότε μπορείς εύκολα να καταλάβεις στο πόσο πολύ οι άνθρωποι της τύχης μπορεί και να έχουν επενδύσει σε έρευνα και εφαρμογή για το "σβήσιμο" σου.


Και για να κλείσω το θέμα αυτό και να συνεχίσω παρακάτω θα ήθελα να σε ενημερώσω καλέ μου συμπαίκτη  ότι όσο πιο ψηλά ανεβαίνεις σε παρατήρηση κοινωνικών στρωμάτων τόσο θα δεις την λεγόμενη απόκρυφη επιστήμη να βρίσκεται σε άμεση επαφή με τους ανθρώπους που την απαρτίζουν. Σκέψου απλά ότι τον χαιρετισμό του Βάαλ (αυτο με τα δυο μεσαία δάχτυλα κάτω και τα δυο ακριανά όρθια ) τον κάνει φανερά ακόμα και ο Ομπαμα !!.Η σκέψου ότι το μυστικό ότι το καλύτερο ποιοτικά  ατσάλι φτιάχνεται μόνο σε συγκεκριμένες πανσελήνους δεν το ήξερες αλλά πχ ο Ωνάσης το γνώριζε και για αυτό παράγγειλε το ατσάλι για την θαλαμηγό Χριστίνα  να παραχθεί μόνο ημέρα πανσελήνου!


Έτσι λοιπόν καταλήγουμε ότι τα καζίνο χρησιμοποιούν όλους τους τρόπους ψυχολογικής πίεσης και ενεργείας που μπορείς να φανταστείς για να κάμψουν την ίσως "τυχαία" μέρα σου. Η συμβολισμοί τα χρώματα , το που είναι τοποθετημένα τα τραπέζια....πχ αν κοιτάει στον βορρά το πάνω διαμάντι της ρουλέτας..έχουν σημασία τεράστια για αυτούς..και άρα αν έχουν σημασία τεράστια για αυτούς σημαίνει ότι το ξεκλείδωμα αυτών των μυστικόν είναι κάτι που πρέπει να πετύχεις !!.


Όταν μιλάμε για ενέργειες τότε πρέπει να καταλάβουμε ότι το πεδίο μάχης είναι δύσβατο και μάλλον θα χάνουμε κατά κράτος αν πολεμήσουμε με τον εχθρό μόνο σε αυτό το επίπεδο, πρώτων γιατί ο εχθρός υπερτερεί σε αριθμούς (είτε στρατιώτες είτε μέσα) και δεύτερον γιατί ο εχθρός έχει γνώση συγκεκριμένη που εμείς δεν μπορούμε εύκολα να αποκτήσουμε.


Αν ξεχνούσαμε όλα τα παραπάνω περί μεταφυσικής και βλέπαμε μόνο το κομμάτι της ψυχολογίας και την παρενόχληση της προσοχής μας τότε θα μπορούσαμε σχετικά εύκολα να δημιουργήσουμε κανόνες ασφαλείας για να έχουμε πάντα τον έλεγχο της προσοχής μας .


Απλοί κανόνες άμυνας λοιπόν.


Δεν θυμώνω ποτέ . Είμαι παίκτης και όχι μασκοφόρος εκδικητής δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να τιμωρήσω παρά μόνο τον εαυτό μου αν μπω σε ένα τέτοιο μονοπάτι.


Δεν βιάζομαι ποτέ. Είμαι παίκτης και όχι οδηγός αγώνων...και η φιλοσοφία ο χρόνος τρώει τον παίκτη είναι μεγάλο λάθος για τον επαγγελματία παίκτη. Ένας σοβαρός παίκτης είναι σαν ένα επαγγελματία δύτη που μπορεί και κρατά την αναπνοή του για μεγάλο χρονικό διάστημα κάνοντας καρτέρι!


Δεν λυπάμαι  και δεν μεμψιμοιρώ ποτέ. Είμαι παίκτης και όχι ηθοποιός στο θέατρο θλίψης του σύμπαντος!


Δεν ακολουθώ και δεν επηρεάζομε από κανένα.Είμαι παίκτης και όχι ψηφοφόρος, είμαι παίκτης και όχι οπαδός αν θέλω να πιστέψω σε κάτι άλλο εκτός από αυτό που προετοιμάστηκα να κάνω τότε καλύτερα να πάω σε ένα μοναστήρι και όχι στο καζίνο!


Δεν έχω δεύτερη εσωτερική φωνή που σημαίνει δεν έχω ενδοιασμούς. Είμαι παίκτης και αν φτάσω να έχω ενδοιασμούς γίνομαι παρθένα που κουνάει τον κώλο της , αν αρχίσει να μου μιλάει η άγνωστη φωνούλα καλό είναι να πάω σε ένα στριπτιτζαδικο και να την αφήσω να μιλάει με την ρουμουνα!!!


Δεν σβήνω και ξανά αρχίζω από την αρχή !! Είμαι παίκτης και όχι καθαρίστρια αν στο παιχνίδι μου γίνει στραβή σημαίνει ότι είμαι στραβός και εγώ και το σύστημα μου, δεν σβήνω μια μέρα η μια κίνηση και ξαναρχίζω τα ίδια, παίρνω το λάθος και το μετατρέπω σε νέα μέθοδο νίκης!


Δεν είμαι τράπεζα ανάληψης. Είμαι παίκτης που σημαίνει έχω καθημερινό κεφάλαιο που μπορώ να επενδύσω , αν χάσω σε ένα δευτερόλεπτο τότε ΦΕΎΓΩ και σε ένα δευτερόλεπτο, η μηχανή του χρόνου δεν έχει βγει ακόμα ώστε να σηκώσω λεφτά σε μια χαμένη μέρα και να επενδύσω σε μια χαμένη μέρα ...άλλα αυτή την μέρα να την κάνω κερδισμένη!!


Δεν είμαι κλόουν. Είμαι παίκτης και όχι καραγκιόζης που θα σκίσει τα ρούχα του ,θα ουρλιαξη είτε από χαρά είτε από λύπη. Είμαι παίκτης που γνωρίζει ότι εφ όσων βρίσκομαι στο ναό της τύχης οι ιερείς του θα με σέβονται όλο και πιο πολύ αν τηρώ με ευπρέπεια τους δικούς μου κανόνες και τους κανόνες ανώτερης συμπεριφοράς!


Δεν είμαι πιστός . Είμαι παίκτης και δεν κάνω "τάματα" στο ναό της τύχης .που σημαίνει ότι δεν αγαπώ, δεν προτιμώ ,δεν πιστευω σε τίποτα πάρα μόνο σε αυτό που εγώ "Γνωρίζω" ότι θα νικήσει. Με το να θέλω το "17" δεν σημαίνει ότι το "33" είναι μικρότερη θεότητα που δεν μπορεί να παρουσιάσει τις δικές τους αγγελικές στρατιές! Όσο πιο λίγα πιστευω τόσο λιγότερα "τάματα" θα κάνω!




Δεν είμαι χαμένος. Είμαι παίκτης και γνωρίζω ότι οι επιλογές της τύχης μπορούν να επηρεαστούν απο αστάθμητους παράγοντες που οι εχθροί μου μπορεί να δημιουργήσουν. Κάθε μου στιγμή είναι μια μικρή μάχη για αυτό μεταλλάσσομαι κάθε στιγμή , δεν επηρεάζομαι μέχρι τέλους από τίποτα παρά μόνο για μια στιγμή και μετά γυρίζω στον στόχο μου. Όταν αντιληφθώ ότι μια μέρα οι επιθέσεις που δέχομαι είναι ισχυρές τότε φροντίζω να οπισθοχωρήσω μέχρι την επόμενη μέρα!


Τελειώνοντας να σου θυμίσω ξανά ότι το να γίνεις επαγγελματίας είναι ένας δρόμος μοναχικός που πρέπει να αντέξεις. Και να θυμάσαι πάντα ότι για να φτάσεις να είσαι πάντα νικητής θα χρειαστείς 80% ψυχολογικούς και υπερβατικούς κανόνες και 20% επιδεξιότητα και σύστημα...και στο λέω αυτό γιατί ο πιο δύσκολος τοίχος που θα δεις όσο γίνεσαι και καλύτερος είναι ο τοίχος που γράφει πάνω το όνομα σου!!!


                                     

DublinBet
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΝΛΙΝΕ ΚΑΖΙΝΟ

Comments

Popular Posts