Μεταφυσική ματιά στην παικτικη ψυχολογία! Οδηγός προσέλκυσης της τύχης!!



Φαίνεται ότι η τύχη με κάποιο τρόπο είναι συνυφασμένη με τα αισθήματα. Βέβαια ο επαγγελματίας φροντίζει όσο μπορεί να μην αφήνετε στην "τύχη" του . Το σίγουρο είναι όμως πως αν μπορείς να την έχεις σύμμαχο τότε η "μέρες" σου θα είναι πιο ξεκούραστες. Το άρθρο λοιπόν που θα ακολουθήσει είναι ένας μικρός μη αποδείξιμος οδηγός που στηρίζετε σε πιθανότητες προσέλκυσης της τύχης.
Μη αποδείξιμο γιατί δεν έχουμε φτάσει ακόμα επιστημονικά στο επίπεδο να μπορούμε να κάνουμε πειράματα τέτοιου είδους αλλά μην σας τρομάζει το ότι επιστημονικά δεν είναι αποδείξιμο ....στηριχτείτε λίγο στην επανάληψη-παρατήρηση -εμπειρία του γράφοντος και δεν θα χάσετε!!
Αν αναρωτηθείτε - θυμηθείτε τις φορές που σας συνέβη μια μεγάλη ήττα η μεγάλη νίκη θα θυμηθείτε σίγουρα ότι αυτές οι στιγμές ήταν γεμάτες αισθήματα. Σχεδόν πάντα μια επαναληψημοτητα γεγονότων που σας έχει οδηγήσει σε νίκη η ήττα ήταν γεμάτη συναισθήματα. Και αυτό είναι εύκολο να το κατανοήσουμε ..πως είναι δυνατόν να μην νοιώσεις χαρούμενος όταν η θεά τύχη σε οδήγησε να έχεις ποντάρει μεγάλο στοίχημα σε ένα νούμερο που κάνει τριπλό ρεπετουσιον!? Και ανάποδα πως να μην βρίσεις το σοι σου ολόκληρο όταν η μπίλια δεν λέει να ξεκολλήσει απο το βουαζεν εδώ και 14 φορές και εσύ είσαι από έξω και παίζεις μανιωδώς τιερ για να ρεφάρεις?!
Ναι σίγουρα η τύχη είναι δεμένη με τα αισθήματα μας σαν ένα πινέλο που χρειάζεται το χρώμα για να γίνει χρήσιμο εργαλείο!!

Άλλα πως θα μπορούσαμε να την κάνουμε να μας ακούει και να μας βοηθάει κατά βούληση?



Θα σας πω μια μικρή ιστορία πριν σας δώσω ένα μικρο εμπειρικό οδηγό προσέλκυσης της τύχης!!


Είμαι στην Πάρνηθα πριν μερικά χρονιά σε ένα ακόμα ημερήσιο αγώνα . Η μέρα δεν είναι και από τις καλύτερες και η ρουλέτα έχει τα νευρά της σήμερα ,έχω καταλάβει ότι θα κουραστώ πολύ για να την τιθασεύσω. Δίπλα μου κάθετε ένας συμπαθητικός κύριος με γαλήνιο πρόσωπο και κίνηση. Γυρνάει ο τροχός έχω βάλει όλα τα "προφητικά νούμερα " που πιστευω και περιμένω να δω από τον τροχό την φυσική (weel watching θα σας το μάθω σύντομα -το μόνο που νικάει την ρουλέτα) για να ποντάρω δευτερόλεπτα πριν το no more bets pleaseee...Η μπιλιά δεν είναι κατάλληλη και έτσι δεν ποντάρω γιατί δεν έχει κάνει διπλασιασμό (Μην αγχώνεστε αν δεν καταλαβαίνετε τους όρους μου ...θα εξηγηθούν όλα στο σύστημα weel watching) και απλά αναμένω μπας και κάποια από τα προφητικά μου πονταρίσματα πιάσει τόπο. πέφτει η μπιλιά και τρώω ένα δοκάρι ξεγυρισμένο....δεν βρίζω κρατιέμαι άλλα τα δοκάρια πάντα με εκνευρίζουν(εκνεύριζαν) . Κοιτάζω τον διπλανό ο οποίος είχε το ίδιο στοίχημα και είχε φάει και αυτός δοκάρι ο οποίος μου χαμογελά και μου λέει με ήρεμη φωνή ...'Ευτυχωωως!!!
Χαμογελάω και αράζω στην καρεκλά σκεπτόμενος παρά το ότι είναι συμπαθητική φάτσα είναι ένας ακόμα τρελός (Πράγμα σύνηθες στην ζωή μου...οι φάτσες που συμπαθώ να έχουν πάντα μια δόση ενισχυμένης σχιζοφρένειας...η απλά να είμαι μαλακομαγνητης) .

Ξαναγυρίζει ο τροχός μόλις και έχω προλάβει να βάλω την επόμενη "προφητική μου " σειρά στοιχημάτων . Κοιτάζω τροχό πάλι δεν κινείτε όπως πρέπει ..(αρχίζω και τα παίρνω γιατί αν δεν παίζω με weel watching γνωρίζω ότι δεν έχω ελπίδα) πέφτει η μπάλα και ξανά τρώω το επόμενο δοκάρι!!...Λέω μια μισή βλαστήμια ...έφτασα δηλαδή μέχρι το γαμώ τ.....με έμφαση στον ουρανό οτι την επόμενη θα την ξεστομίσω δυνατά!..Κοιτάζω τον διπλανό ..που έχει παίξει πάλι το ίδιο στοίχημα..μου χαμογελάει ..και μου λέει ήρεμα "Ευτυχωωωωως".
Δεν χαμογελάω πίσω παρά ανακάθομαι και προσπαθώ να αναλύσω όλα τα σημάδια αν πρέπει να σηκωθώ η όχι η να αλλάξω τρόπο και στρατηγική (μιας και δεν έχω δυνατότητα να κάνω weel watching ) με την συγκεκριμένη γκρουπιερισα!..Μην σας τα πολυλογώ "έφαγα " 10 δοκάρια το ένα πίσω από το άλλο ..και το ίδιο έπαθε και ο συμπαθητικός μεν άλλα ..σχιζοφρενής συμπαίκτης μου!


Κάποια στιγμή δεν άντεξα άλλο έχοντας ακούσει το ένα "Ευτηχωωως" πίσω από το άλλο και του λέω όσο πιο ευγενικά μπορώ...
Συγνώμη αλλά γιατί κάθε φορά που μας δικάζει η κυρία μου λέτε ευτυχώς και μου έχετε κάνει τα νεύρα μου κουρέλια??


Μου απαντάει με ήπια και χαμογελαστή φωνή ...Εκπαιδεύω το μυαλό μου !! Γιατί κάποια στιγμή θα σταματήσει τα δοκάρια και θα αρχίσω να κερδίζω συνέχεια ..και δεν θέλω τότε το μυαλό μου να αντιδράσει άλλα να παραμείνει στην ίδια συχνότητα που με οδήγησε εκεί!!!


Έχω μείνει και τον κοιτάω σαν χάνος και σκέφτομαι ότι ίσως αυτό που μόλις άκουσα να ήταν από τις μεγαλύτερες "μαγκιές" που έχω ακούσει μέσα σε καζίνο..και πιστέψτε με έχω ακούσει πάρα πολλές!


Η τύχη προκαλεί απίστευτα συναισθήματα μέσα μας. Το τυχαίο αποτέλεσμα είναι αυτό που κάνει τον κάθε άνθρωπο να εθίζετε στον τζόγο . Το τυχαίο επόμενο συναίσθημα είναι που γοητεύει όλους τους ανθρώπους που "παίζουν" . Άρα τι γίνεται αν κάποιος του αρέσει πλέον να παίζει επειδή εθίστηκε αλλά λόγο επαναληψιμοτητας ενεργειακά έχει κολλήσει στην αίσθηση και το αίσθημα της χασούρας?

Ενεργειακά δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Ενεργειακά δεν μπορούμε να χειριστούμε όλοι με τον ίδιο τρόπο την επιτυχία . Προσωπικά όταν ανάπτυξα το σύστημα whell watching και άρχισα να κερδίζω κάθε μέρα επί μήνες τότε ήταν που αντιμετώπισα το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων των συστημάτων ..τότε αντιμετώπισα τον μεγάλο εχθρό του επαγγελματία παίκτη ...τον Εαυτό μου!!.


Θα πρέπει λοιπόν ο κάθε παίκτης για να μπορεί να θεωρήσει οτι μπορεί να γίνει επαγγελματίας να μάθει να χειρίζεται την ενέργεια του και τα αντανακλαστικά του σε κάθε αποτέλεσμα με την ίδια στωικότητα !!


Κάποια λοιπόν ΠΡΕΠΕΙ για να μπορούμε να έχουμε πιο κοντά την τύχη μας .


Το να μπορείς να γυμνάζεσαι καθημερινά όσο και αλλόκοτο να σου φαίνεται για την προκείμενη περίπτωση θα σε βοηθήσει να έχεις μια πιο ισορροπημένη διαχείριση ενέργειας.Θα σε βοηθήσει ακόμα στο θέμα κούρασης ..και είναι γνωστό ότι πρέπει ν παραμείνεις όρθιος όταν οι άλλοι πέφτουν!


Μια καθημερινή προσεγγίσει του θέματος της τυχαιότητας μέσα από διαλογισμό η ενατένιση θα σε βοηθήσει να μην ξεχνάς οτι όλα τα γεγονότα έχουν την ίδια ακριβώς πιθανότητα να συμβούν!


Η καθημερινή σου καθαριότητα και παρουσία στον χώρο που "παίζεις" θα σου δώσει την αυτοπεποίθηση που χρειάζεσαι να νοιώθεις όμορφος-όμορφη. Όπως ακριβώς θα ήθελες να εμφανίζεσαι στον εργασιακό σου χώρο ανάλογα τον χαρακτήρα σου και το κώδικα ντυσίματος σου έτσι πρέπει να βρίσκεσαι και στο χώρο παιξίματος. Όπως νιώθεις πιο ευχάριστα πιο όμορφα και άνετα εσύ!


Αν έχεις παρατήρηση συνήθως οι πιο ευχάριστοι τύποι κερδίζουν..οι πιο χαρούμενοι ..οι πιο ενθουσιώδης ..από εκεί προήλθε και το ρητό "η τύχη του πρωτάρη" γιατί απλά ο πρωτάρης είναι πολύ πιο ενθουσιασμένος από σένα...σαν παιδί που μόλις το έβαλες στην παιδική χαρά! Αν μπορούσες να κρατήσεις λοιπόν και εσύ τον ενθουσιασμό σου σε υψηλά επίπεδα σίγουρα θα σε δονούσε καλύτερα από το να είσαι κατσούφης και να καταριεσε την τύχη σου.


Σήμερα η κβαντοφυσικη έχει απόδειξη ότι η ύλη μπορεί να αλλάζει ιδιότητα ανάλογα την παρατήρηση. Είναι πολλοί αυτοί οι επιστήμονες που πιστεύουν οτι η πίστη μας δημιουργεί σύμπαν.


Εγώ θα σου πω λοιπόν ένα μικρο μυστικό ..αν θες να είναι κοντά η τύχη σου ..πάιζε την στιγμή που νιώθεις οτι έχει έρθει ήδη το επιθυμητό αποτέλεσμα!! Παίζε σαν να έχεις ήδη κερδίσει....νοιώθε απο την αρχή το συναίσθημα οτι έχεις ήδη κερδίσει ..και αυτό το συναίσθημα θα το καταφέρεις μόνο όταν φτάσεις στο επίπεδο να νικήσεις τον Εαυτο σου!...Το πως θα στο δείξω στο σύστημα weel watching!!







DublinBet
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΔΩΡΕΑΝ ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΟ ΟΝΛΙΝΕ ΚΑΖΙΝΟ

Comments

Popular Posts